پرسپوليس در حال نابودي است و بايد کاري کرد
پروفایل مدیر

این وبلاگ از نویسنده ی حرفه ای طراحی صفحات وب (وحید قلی پور سلیمانی ) تشکیل شده است.ما با کمال افتخار از شما تشکر میکنیم که وبلاگ مارا انتخاب کردید...................................
کدهای اختصاصی
آخرین مطالب
نويسندگان

بلوک بالا

متن یا کد مورد نظر خودتون را اینجا قرار بدید.

پرسپوليس در حال نابودي است و بايد کاري کرد

  • vahid gholipor soleimani
  • سه شنبه 2 دی 1393برچسب:, , 20:20

حميدرضا علي عسگري که بسيار از وضعيت فعلي باشگاه پرسپوليس ناراحت بود با اشاره به اتفاقات اخير که در اين باشگاه افتاده است به ايرنا، افزود: مگر مي شود باشگاه بزرگ پرسپوليس را بدون مدير عامل گرداند. تيم فوتبال پرسپوليس براي خرج سفرش مانده است.

وي ادامه داد: ازسال 87 در اين تيم بوده و براي آن بازي کردم اما تا به امروزشرايط اين تيم را به اين بدي نديده بودم. باشگاه به وضعيتي رسيده که براي خرج سفر بازيکنانش هم درمانده است.

هافبک چپ پرسپوليس با بيان اينکه به عنوان يک عضو از خانواده قرمزپوشان واقعا دلم به حال اين وضعيت مي سوزد، اظهارداشت: نيم فصل اول تمام و فصل نقل و انتقالات بازيکنان فرارسيده است اما مسوولان باشگاه هنوز نتوانسته اند بازيکني را به جمع ما اضافه کنند اين درحالي است که ساير تيم ها بازيکنان مد نظر کادر فني خود را جذب کرده اند.

علي عسگري در باره مشکلات اين روزهاي بازيکنان و دريافت مطالبات آنان نيز گفت: من نيز همانند ساير بازيکنان با باشگاه به مشکل مالي خورده ام به ما پول هفتگي هم نمي دهند.

وي اضافه کرد: هنوز50 درصد مطالبات فصل گذشته ام را نتوانستم ازمسوولان باشگاه دريافت کنم اين درحالي است که در فصل جاري نيز دريافتي زيادي نداشته ام.

هافبک چپ پرسپوليس ادامه داد: در طول نيم فصل نخست بارها براي تسويه حساب و گرفتن مطالبات به باشگاه رفتم اما مشکل حل نشد، البته اين مشکل من تنهنا نيست بلکه مشکل تمامي بازيکنان است.

علي عسگري با بيان اينکه بازيکنان دراين مدت صبوري کرده اند، عنوان کرد: تا به حال اعتراضي نکرديم اما ديگر صبر ما هم حدي دارد به دليل درگيري هاي شخصي که مالي بوده نتوانستم درتمرينات شرکت کنم و معلوم نيست اين مشکلات چه وقت مي خواهد تمام شود.

وي ادامه داد: باشگاه قرار بود قسمتي از مطالبات بازيکنان را بدهد تا بتوانم به تعهدات خودمان عمل کنيم که اين مهم انجام نشد و من بايد قسمتي از دارايي هاي خود را به حراج بگذارم تا بتوانم به تعهداتم درقبال مردم عمل کنم.

وي تاکيد کرد: مسوولان بايد يک فکر اساسي براي اين باشگاه کنند تا شرايط باشگاه به حالت عادي بازگردد، تصور اينکه اين تيم با اين شرايط اسفندماه بايد در جام باشگاه هاي آسيا شرکت کند، واقعا سخت است.

علي عسگري درخصوص انتخاب علي اکبر طاهري به عنوان مدير اجرايي اين باشگاه نيز گفت: وقتي پولي درکار نيست و مديرعامل هم نداريم، انتخاب مدير اجرايي دردي از ما دوا نمي کند.

وي در پاسخ به سووال ديگري مبني بر اينکه با اين شرايط در اين باشگاه خواهيد ماند، اظهارداشت: چند پيشنهاد دارم اما پرسپوليس را از ته قلبم دوست دارم و انصاف نيست که در اين شرايط سخت از اين تيم جدا شوم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب‌ها:

بلوک پایین

متن یا کد مورد نظر خودتون رو اینجا قرار بدید